برگزاری کارگاه آموزشی یکروزه بین المللی آنلاین با عنوان شهرهای هوشمند رویکردهای مردم محور و وضع آگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ کارگاه آموزشی یکروزه بین­المللی آنلاین با عنوان "شهرهای هوشمند: رویکردهای مردم محور و وضع آگاه" در چهارچوب برنامه‌ی "سفیران شهر هوشمند" در "هفته شهرهای هوشمند" آیتریپلئی برگزار می­ گردد.

شایان ذکر است آیتریپلئی یا انجمن مهندسین برق و الکترونیک (IEEE) بزرگترین انجمن حرفه­ ای و همچنین معتبرترین انجمن حرفه­ ای مهندسی برق و کامپیوتر در جهان می باشد، که این برنامه به ابتکار کمیته شهرهای هوشمند این مجموعه برگزار می شود.

کمیته شهرهای هوشمند آیتریپلئی که به عنوان مرجع معتبر شهرهای هوشمند و منبع اصلی در زمینه تولید اطلاعات فنی و محتوای آموزشی در حوزه شهرهای هوشمند شناسایی شده است، مجموعه گسترده­ ای از جوامع تخصصی فنی آیتریپلئی گرد هم می آورد، تا استانداردهای جهانی در حوزه شهر هوشمند را در میان صنعت و دانشگاه تعیین کنند.

در سال 2022، روزهای 21 الی 26 مارس به عنوان هفته شهرهای هوشمند نامگذاری شده است، که در این هفته در سرتاسر دنیا رویدادهای مختلفی توسط سفیران شهرهای هوشمند با محتوای فنی، علمی و بشردوستانه و حول محورهای اصلی شهرهای هوشمند: آب، پسماند، حمل و نقل، مراقبت های بهداشتی، غذا و انرژی برگزار شده است. بدلیل تقارن این هفته با هفته اول نوروز در ایران این برنامه در ایران با هماهنگی آن مجموعه در روز 13 آوریل (24 فروردین ماه) برگزار می گردد.

برگزاری این رویداد در ایران در قالب یک کارگاه جامع یک روزه با حضور و سخنرانی متخصصان و صاحب­ نظران بنام ایرانی در حوزه شهر هوشمند از داخل و خارج از کشور موجب برتری این رویداد نسبت به رویدادهای مشابه در دنیا شده است.

این کارگاه که با حضور میهمانانی از متخصصین حوزه مخابرات، کنترل، قدرت و انرژی، حمل و نقل، معماری و شهرسازی و جامعه شناسی برگزار می­شود، میزبان میهمانانی از شهرداری­ های شهرهای خواهرخوانده اصفهان نیز می­ باشد. این کارگاه آنلاین یکروزه با سخنرانی معاون شهردار اصفهان و متخصصین ایرانی جامعه دانشگاهی و صنعتی کشورهای ایالات متحده، آلمان، ایرلند و ایران ادامه می­ یابد. براین مبنا در این کارگاه:

· دکتر سعید ابراهیمی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان

· دکتر امین انجم شعاع، عضو هیئت علمی دانشگاه ملی ایرلند،

· دکتر احمدرضا ملک­پور، دانشمند داده شرکت جنرال الکتریک ایالات متحده،

· دکتر عفت السادات شهریاری، پژوهشگر دانشگاه صنعتی برلین،

· دکتر علیرضا فریدونیان، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و سفیر شهرهای هوشمند آیتریپلئی 2022

· مهندس مهدی نوذریان، دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

· مهندس کیانا اعتمادی، حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس

· مهندس محسن کجوری، شرکت توزیع برق غرب مازندران

به ارائه مطالبی در حوزه تخصصی خود می پردازند.

لازم به ذکر است این برنامه در روز چهارشنبه 24 فروردین ماه 1401 از ساعت 8:30 الی 19 و در قالب دوپنل تخصصی توسعه و بهره برداری مردم محور شهرهای هوشمند و بهره­ برداری وضع آگاه شهرهای هوشمند برگزار می گردد و علاقه­ مندان جهت شرکت در این رویداد می توانند از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند.

فرم ثبت ایده در رویداد "توابع و اپلیکیشن‌های مردم محور برای تحقق شهر هوشمند" (google.com)


تاریخ:
1401/01/22
تعداد بازدید:
2085
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.