آغاز دهمین نمایشگاه اجلاس رایزنان فرهنگی ایران
غرفه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در نمایشگاه اجلاس رایزنان فرهنگی وزارت خارجه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی


به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دهمین نمایشگاه رایزنان فرهنگی جمهوری‌ اسلامی ایران با شعار دیپلماسی فرهنگی دانش‌بنیان و هم‌گرا، صادرات فرهنگ بر پا می باشد در این نمایشگاه به اهمیت لزوم صادرات محصولات فرهنگی و توجه به اقتصاد فرهنگ اشاره شد.

وزیر کشور جناب آقای دکتر وحیدی از غرفه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بازدید ویژه داشتند.

دکتر وحیدی ضمن بازدید اختصاصی از پروژه ها و دستاوردهای دانشگاه در نمایشگاه اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از فعالیت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تقدیر نمودند.


همینطور حجه الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بازدید کرد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تقدیر از دستاودرهای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در حاشیه این نمایشگاه، با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بیش از 80 موسسه علمی و فرهنگی حضور دارند، گفت: هدف ما از راه‌اندازی نمایشگاه محصولات علمی و فرهنگی، نشان دادن ظرفیت و‌توانمندیهای کشورمان در عرصه‌های مختلف است.


همچنین در این روز رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از غرفه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در نمایشگاه اجلاس رایزنان فرهنگی وزارت خارجه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بازدید نمودند.

نمایشگاه رایزنان فرهنگی جمهوری‌ اسلامی ایران از روز شنبه مورخ 1/5/1401 به مدت 6 روز برقرار خواهد بود.
تاریخ:
1401/05/04
تعداد بازدید:
2247
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.