پیگیری رئیس دانشگاه از دولت برای تأمین خوابگاه دانشجویی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ امیررضا شاهانی رئیس دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی اشاره کرد و گفت: امسال خوابگاه‌های بیرونی دانشجویان روزانه در مقاطع مختلف را تحویل داده‌ایم.

وی افزود: لزوماً وضعیت تمام خوابگاه‌ها در حد انتظار خودمان نیست، بعضی از خوابگاه‌ها قدیمی است و نیاز به تعمیرات دارد اما با بودجه‌هایی که در حال حاضر به دانشگاه‌ تخصیص داده می‌شود، نمی‌توان شرایط خوابگاه‌ها را به استاندارد مورد نیاز رساند.

رئیس دانشگاه خواجه‌ نصیرالدین تأکید کرد: طی 6 ماهه گذشته هزینه زیادی برای تجهیز و تعمیر خوابگاه‌های این دانشگاه صورت گرفته که متأسفانه همچنان رضایت‌بخش نیست.

شاهانی یادآور شد: به دلیل پراکندگی دانشکده‌ها و پردیس‌های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، با بودجه‌هایی که در اختیارمان قرار می‌گیرد مشکل جدی داریم. از طریق وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه‌ و بودجه در حال پیگیری هستیم تا بودجه‌‌ها را ارتقاء دهیم ولی کافی نیست.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در آینده به لحاظ تعداد با مشکل خوابگاه مواجه شویم، اظهار داشت: به دنبال این هستیم از ظرفیت خیرین استفاده کنیم، از مسئولان دولت نیز خواهش می‌کنم دانشگاه خواجه نصیر را به صورت ویژه ببینند. لازم است دولت عنایتی به دانشگاه کند تا تحولی جدی در زمینه خوابگاه‌ها ایجاد کنیم.

شاهانی به تعداد محدود خوابگاه‌های متأهلی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی و خارجی در نوبت دریافت خوابگاه‌های متأهلی هستند که متأسفانه به دلیل محدودیت تعداد خوابگاه، این کار کمی زمان‌بر است. دولت باید در این زمینه کمک کند تا دانشجویانی که ازدواج می‌کنند سردرگم نباشند و بتوانند به راحتی در خوابگاه‌ها مستقر شوند.

تاریخ:
1402/10/25
تعداد بازدید:
1949
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:13
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.