آغاز دهمین نمایشگاه اجلاس رایزنان فرهنگی ایران
غرفه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در نمایشگاه اجلاس رایزنان فرهنگی وزارت خارجه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی


به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دهمین نمایشگاه رایزنان فرهنگی جمهوری‌ اسلامی ایران با شعار دیپلماسی فرهنگی دانش‌بنیان و هم‌گرا، صادرات فرهنگ بر پا می باشد در این نمایشگاه به اهمیت لزوم صادرات محصولات فرهنگی و توجه به اقتصاد فرهنگ اشاره شد.

وزیر کشور جناب آقای دکتر وحیدی از غرفه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بازدید ویژه داشتند.

دکتر وحیدی ضمن بازدید اختصاصی از پروژه ها و دستاوردهای دانشگاه در نمایشگاه اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از فعالیت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تقدیر نمودند.


همینطور حجه الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بازدید کرد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تقدیر از دستاودرهای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در حاشیه این نمایشگاه، با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بیش از 80 موسسه علمی و فرهنگی حضور دارند، گفت: هدف ما از راه‌اندازی نمایشگاه محصولات علمی و فرهنگی، نشان دادن ظرفیت و‌توانمندیهای کشورمان در عرصه‌های مختلف است.


همچنین در این روز رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از غرفه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در نمایشگاه اجلاس رایزنان فرهنگی وزارت خارجه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بازدید نمودند.

نمایشگاه رایزنان فرهنگی جمهوری‌ اسلامی ایران از روز شنبه مورخ 1/5/1401 به مدت 6 روز برقرار خواهد بود.
تاریخ:
1401/05/04
تعداد بازدید:
2301
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.