تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منعقد شد
تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور دکتر علی نصیری رئیس سازمان و دکتر شاهانی رئیس دانشگاه منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در روزیکشنبه مورخ 1402/10/17 با حضور دکتر علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دکتر شاهانی رئیس دانشگاه منعقد شد.
این تفاهم نامه به عنوان بستری جهت تسهیل همکاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به منظور ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی و اجرایی در راستای توسعه شایستگی‌های مدیریتی و تحقق همکاری های آتی منعقد گردید.
موضوع تفاهم نامه، ایجاد و برقراری همکاری دوجانبه، بهره‌گیری از دانش و ظرفیت‌های فنی، محتوایی و نیز فضا، زیرساخت‌ها و امکانات فیزیکی در اختیار طرفین با هدف طراحی و اجرای فعالیت‌های آموزشی در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در چهارچوب ماموریت‌های سازمان و دانشگاه می باشد.
هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های طرفین در راستای ارتقای توانایی‌های علمی و آموزشی در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل می‌باشد.
 
 
 
 
تاریخ:
1402/10/17
تعداد بازدید:
1816
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.